Odpocznij aktywnie - ferie z Dream Apart czekają!

GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY
  • Dorosli
  • Dzieci

Udogodnienia w obiekcie

Idealna baza wypadowa w góry czy na wycieczki rowerowe

Salon

  • Telewizor
  • Rozkładana sofa
  • Stolik kawowy

Sypialnia 1

  • Szafki nocne
  • Łóżko dwuosobowe
  • Pościel
  • Szafa

Sypialnia 2

  • 2 łóżka pojedyncze
  • Pościel

Kuchnia

  • Płyta Grzewcza
  • Czajnik
  • Lodówka
  • Ekspres do kawy / kawiarka
  • Mikrofalówka
  • Przybory kuchenne
  • Zastawa Stołowa

Łazienka

  • Prysznic
  • Suszarka do włosów
  • Toaleta
  • Ręczniki

Wybierz konkretny apartament, aby zobaczyć jego wyposażenie

Zobacz apartamenty

Jodłowa Chata

Apartament z widokiem na góry!

Jodłowa Chata to obiekt składający się z 3 apartamentów, każdy dla 5 osób, dzięki czemu to doskonała lokalizacja na grupowy wyjazd dla łącznie 15 osób.

 

Ze wszystkich apartamentów rozpościera się wspaniały widok na góry, którego zwieńczeniem jest panorama na Skrzyczne.

 

Jodłowa Chata ma doskonałą lokalizację, dogodną dla turystów zarówno zimą jak i latem.


Obiekt znajduje się:

-800 m od wyciągu COS Na Skrzyczne

-2,4 km od Placu Św. Jakuba

-850 m od najbliższej restauracji

 

W pobliżu znajduje się także przystanek autobusowy skąd zimą odjeżdża darmowy ski bus.

 

W Szczyrku jest 30 tras narciarskich o różnym stopniu trudności o łącznej długości 40 km, dlatego każdy pasjonat zimowych sportów znajdzie trasę odpowiednią dla siebie a dzięki idealnej lokalizacji Jodłowej Chaty szybko dotrze na stok.


Do każdego apartamentu przynależą 2 miejsca parkingowe.


Ze względu na podjazd pod górę, zimą mogą być potrzebne łańcuchy na koła.

 

 

 

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabat na pierwszą rezerwację

Chcesz rezerwować taniej?

My też nie lubimy spamu, więc obiecujemy wysyłać tylko aktualne promocje, nowe oferty, dzięki którym zarezerwujesz wyjątkowe noclegi w atrakcyjnych cenach jako pierwszy!

Zasady pobytu

Sprawdź dostępność
Zameldowanie

od 15:00

Wymeldowanie

do 11:00

Inne opcje przyjazdu/wyjazdu

Wcześniejsze zameldowanie/późniejsze wymeldowanie - dodatkowo płatne, po potwierdzeniu dostępności.


Prosimy o kontakt najwcześniej na dzień przed przyjazdem lub wyjazdem. Koszt przedłużenia zależny od godziny przyjazdu/wyjazdu - od 80 zł.

Opłata za sprzątanie

285 zł płatne jednorazowo za cały pobyt (w zależności od apartamentu)

Odbiór kluczy

Na miejscu w apartamencie.

Płatności

Wykorzystujemy w pełni bezpieczny system rezerwacji z płatnościami online i natychmiastowym potwierdzeniem rezerwacji.


Cały pobyt musi zostać uregulowany na 7 dni przed przyjazdem.

Parking

Dla każdego apartamentu przysługuje tylko 1 miejsce parkingowe.

Zwierzęta

Zwierzęta są akceptowane w wybranych apartamentach (Jodłowa Chata 2 i 3) - za dodatkową opłatą 40 zł/doba i po uiszczeniu 1000 zł kaucji zwrotnej.

Cisza nocna

od 22:00 do 6:00

Ważne informacje

Podjazd pod górę - zimą mogą być potrzebne ŁAŃCUCHY NA KOŁA!

Opinie Gości

Sprawdź dostępność

Sprawdź odległości

  • COS Kolej Linowa Na Skrzyczne 800 m
  • Szczyrk Mountain Resort 1,9 km
  • Plac Św. Jakuba 2,4 km

Zobacz inne obiekty

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabat na pierwszą rezerwację

Chcesz rezerwować taniej?

My też nie lubimy spamu, więc obiecujemy wysyłać tylko aktualne promocje, nowe oferty, dzięki którym zarezerwujesz wyjątkowe noclegi w atrakcyjnych cenach jako pierwszy!

Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda zameldowanie w apartamencie?

Przed przyjazdem goście otrzymują od nas na e-mail link do meldunku online, należy tam podać numer dowodu osobistego oraz podpisać się elektronicznie. 

Dodatkowo w osobnej wiadomości przesyłamy szczegółową instrukcję do odbioru kluczy/otwarcia elektronicznego zamka. 

W jaki sposób dostanę się do apartamentu?

Aby odebrać klucze do naszych apartamentów, nie ma konieczności umawiania się z rezydentem.

Przed przyjazdem na adres e-mail podany podczas rezerwacji goście otrzymują szczegółową instrukcję dojazdu do apartamentu oraz odbioru kluczy. 

Niektóre obiekty posiadają elektroniczne zamki, które nie wymagają kluczy, kod do drzwi wraz z instrukcją również przesyłany jest droga mailową. 

Czy w apartamencie są akceptowane zwierzęta?

W niektórych naszych apartamentach jest możliwość przyjazdu ze zwierzęciem. 

Pełna lista lokali znajduje się po wybraniu filtra "Zwierzęta", lub informacji może udzielić konsultant na infolinii. 

Na pobyt ze zwierzętami obowiązuje dodatkowa opłata oraz kaucja zwrotna. 

Jesteś właścicielem mieszkania i chcesz wynająć go turystom ?

Zajmujemy się kompleksowo zarządzaniem i wynajmem apartamentów. 

Skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy każdy etap wdrożenia apartamentu na rynek wynajmu krótkoterminowego. 

Czy w apartamencie jest możliwe wcześniejsze zameldowanie \ późniejsze wymeldowanie ?

Tak, jeśli tylko istnieje taka możliwość, natomiast zawsze rosimy o wcześniejszy kontakt z infolinią w celu ustalenia innych godzin pobytu. 

Z tytułu wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania wiąże się dodatkowa opłata. 

Czy jest możliwość anulacji rezerwacji bez ponoszenia kosztów?

Podczas dokonywania rezerwacji wraz z potwierdzeniem gość otrzymuje zasady odwołania\zmiany rezerwacji. 

Decydując się na rezerwację bezzwrotną, która jest tańsza od oferty standardowej otrzymują Państwo rezerwacje bez możliwości anulacji. 

Oferta standardowa daje możliwość zmiany rezerwacji 30 dni przed przyjazdem, jeśli gość chciałby ustalić indywidualne warunki rezerwacji prosimy o kontakt z infolinią 

Filtry

Przedział cenowy

Pokoje i łóżka

Sypialnie
Pokoje
Łazienki

Rodzaj nieruchomości