Odpocznij aktywnie - ferie z Dream Apart czekają!

GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY
  • Dorosli
  • Dzieci

Rezerwując na naszej stronie masz gwarancję najniższej ceny

Udogodnienia w obiekcie

Zobacz apartamenty

Apartament Executive

Dla osób, które cenią komfort i odrobinę luksusu, przygotowaliśmy Apartamenty Executive. Te przestrzenie od 29 do 41 m² łączą przestronny salon z aneksem kuchennym z oddzielną sypialnią, zapewniając idealny balans między wspólnym wypoczynkiem a prywatnością. Wychodząc na taras, poczujesz, jak góry otulają Cię swoją magią, a w środku czeka na Ciebie wszystko, co potrzebne, by poczuć się jak w domu.

A kiedy zapragniesz więcej – masz to pod ręką. Saunarium, nowoczesna narciarnia, czy ogród zimowy to tylko niektóre z udogodnień, które znajdziesz w Apartamentach Novy Szczyrk. Wybierz Executive, jeśli szukasz przestrzeni, która podnosi standard wypoczynku.

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabat na pierwszą rezerwację

Chcesz rezerwować taniej?

My też nie lubimy spamu, więc obiecujemy wysyłać tylko aktualne promocje, nowe oferty, dzięki którym zarezerwujesz wyjątkowe noclegi w atrakcyjnych cenach jako pierwszy!

Zasady pobytu

Sprawdź dostępność
Zameldowanie

od 15:30

Wymeldowanie

do 11:00

Opłata za sprzątanie

220 - 300 zł płatne jednorazowo za cały pobyt (w zależności od apartamentu)

Inne opcje przyjazdu

Wcześniejsze zameldowanie/późniejsze wymeldowanie - dodatkowo płatne, po potwierdzeniu dostępności. Prosimy o kontakt najwcześniej na dzień przed przyjazdem lub wyjazdem. Koszt przedłużenia zależny od godziny przyjazdu/wyjazdu

Cisza nocna

od 22:00 do 7:00

Odbiór kluczy

Na miejscu w apartamencie.

Parking

Dla każdego apartamentu przysługuje tylko 1 miejsce parkingowe. Płatne 20 zł/doba.

Płatności

Wykorzystujemy w pełni bezpieczny system rezerwacji z płatnościami online i natychmiastowym potwierdzeniem rezerwacji. Cały pobyt musi zostać uregulowany na 7 dni przed przyjazdem.

Zwierzęta

Zwierzęta są akceptowane w wybranych apartamentach, za dodatkową opłatą 50 zł/doba i po uiszczeniu 1000 zł kaucji zwrotnej

Opinie Gości

Sprawdź dostępność

Sprawdź odległości

Zobacz inne obiekty

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabat na pierwszą rezerwację

Chcesz rezerwować taniej?

My też nie lubimy spamu, więc obiecujemy wysyłać tylko aktualne promocje, nowe oferty, dzięki którym zarezerwujesz wyjątkowe noclegi w atrakcyjnych cenach jako pierwszy!

Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda zameldowanie w apartamencie?

Przed przyjazdem goście otrzymują od nas na e-mail link do meldunku online, należy tam podać numer dowodu osobistego oraz podpisać się elektronicznie. 

Dodatkowo w osobnej wiadomości przesyłamy szczegółową instrukcję do odbioru kluczy/otwarcia elektronicznego zamka. 

W jaki sposób dostanę się do apartamentu?

Aby odebrać klucze do naszych apartamentów, nie ma konieczności umawiania się z rezydentem.

Przed przyjazdem na adres e-mail podany podczas rezerwacji goście otrzymują szczegółową instrukcję dojazdu do apartamentu oraz odbioru kluczy. 

Niektóre obiekty posiadają elektroniczne zamki, które nie wymagają kluczy, kod do drzwi wraz z instrukcją również przesyłany jest droga mailową. 

Czy w apartamencie są akceptowane zwierzęta?

W niektórych naszych apartamentach jest możliwość przyjazdu ze zwierzęciem. 

Pełna lista lokali znajduje się po wybraniu filtra "Zwierzęta", lub informacji może udzielić konsultant na infolinii. 

Na pobyt ze zwierzętami obowiązuje dodatkowa opłata oraz kaucja zwrotna. 

Jesteś właścicielem mieszkania i chcesz wynająć go turystom ?

Zajmujemy się kompleksowo zarządzaniem i wynajmem apartamentów. 

Skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy każdy etap wdrożenia apartamentu na rynek wynajmu krótkoterminowego. 

Czy w apartamencie jest możliwe wcześniejsze zameldowanie \ późniejsze wymeldowanie ?

Tak, jeśli tylko istnieje taka możliwość, natomiast zawsze rosimy o wcześniejszy kontakt z infolinią w celu ustalenia innych godzin pobytu. 

Z tytułu wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania wiąże się dodatkowa opłata. 

Czy jest możliwość anulacji rezerwacji bez ponoszenia kosztów?

Podczas dokonywania rezerwacji wraz z potwierdzeniem gość otrzymuje zasady odwołania\zmiany rezerwacji. 

Decydując się na rezerwację bezzwrotną, która jest tańsza od oferty standardowej otrzymują Państwo rezerwacje bez możliwości anulacji. 

Oferta standardowa daje możliwość zmiany rezerwacji 30 dni przed przyjazdem, jeśli gość chciałby ustalić indywidualne warunki rezerwacji prosimy o kontakt z infolinią 

Filtry

Przedział cenowy

Pokoje i łóżka

Sypialnie
Pokoje
Łazienki

Rodzaj nieruchomości