Odpocznij aktywnie - ferie z Dream Apart czekają!

GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY
  • Dorosli
  • Dzieci

Rezerwując na naszej stronie masz gwarancję najniższej ceny

  • Zezerwuj teraz
  • Wszystkie apartamenty w 4. Jagodowy - Willa Marko

Udogodnienia w apartamencie

Apartament

  • Z widokiem na las
  • Parking prywatny
  • Płaski dojazd
  • WiFi

Salon

  • Telewizor
  • Rozkładana sofa
  • Stolik kawowy

Łazienka

  • Prysznic
  • Suszarka do włosów
  • Toaleta
  • Ręczniki

Kuchnia

  • Płyta Grzewcza
  • Lodówka
  • Ekspres do kawy / kawiarka
  • Przybory kuchenne
  • Zastawa Stołowa

Aby sprawdzić inne apartamenty kliknij poniżej

Zobacz apartamenty

4. Jagodowy - Willa Marko

Willa Marko – to nowo powstały kompleks 10 apartamentów, położonych w cichym i spokojnym miejscu wśród zieleni i pięknych lasów. Na poddaszu znajduje się ogólnodostępny kącik zabaw dla dzieci.

Jagodowy to przytulne studio, idealne dla 2 osób, o powierzchni 14 m². Na parterze, z apartamentu wyjście na balkon z widokiem na góry. W sezonie letnim udostępnione meble ogrodowe.

 

Apartament posiada:

Salon z wygodną rozkładaną sofą, stolik z 2 taboretami, wyjście na balkon.
Aneks Kuchenny jest w pełni wyposażona, znajduje się tu płyta indukcyjna, lodówka, czajnik, expres do kawy, kosz na śmieci, talerze, sztućce, kubki, szklanki na napoje, garnki, patelnie, sitko, kieliszki wódka + wino, TV 32″ smart tv.
Łazienka z prysznicem, umywalka, WC.

 

W obiekcie możliwość skorzystania z sauny za dodatkową opłatą - 25 zł/osoba dorosła (wejście), 15 zł/dziecko 12-18 lat (wejście), dzieci do 12 roku życia bezpłatnie. W momencie rezerwacji prosimy zaznaczyć odpowiednią ilość wejść.


Miejsce parkingowe przed budynkiem.

 

W okresie zimowym wymagane łańcuchy.

 

Apartamenty położone są 1,4 km od Szczyrk Mountain Resort – Solisko, 6 km od centrum Szczyrku.

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabat na pierwszą rezerwację

Chcesz rezerwować taniej?

My też nie lubimy spamu, więc obiecujemy wysyłać tylko aktualne promocje, nowe oferty, dzięki którym zarezerwujesz wyjątkowe noclegi w atrakcyjnych cenach jako pierwszy!

Zasady pobytu

Sprawdź dostępność

Ważne informacje

Opłata serwisowa
165 zł płatne jednorazowo za cały pobyt

Odbiór kluczy:
na miejscu w apartamencie

Opinie Gości

Sprawdź dostępność

Sprawdź odległości

Zobacz inne obiekty

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabat na pierwszą rezerwację

Chcesz rezerwować taniej?

My też nie lubimy spamu, więc obiecujemy wysyłać tylko aktualne promocje, nowe oferty, dzięki którym zarezerwujesz wyjątkowe noclegi w atrakcyjnych cenach jako pierwszy!

Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda zameldowanie w apartamencie?

Przed przyjazdem goście otrzymują od nas na e-mail link do meldunku online, należy tam podać numer dowodu osobistego oraz podpisać się elektronicznie. 

Dodatkowo w osobnej wiadomości przesyłamy szczegółową instrukcję do odbioru kluczy/otwarcia elektronicznego zamka. 

W jaki sposób dostanę się do apartamentu?

Aby odebrać klucze do naszych apartamentów, nie ma konieczności umawiania się z rezydentem.

Przed przyjazdem na adres e-mail podany podczas rezerwacji goście otrzymują szczegółową instrukcję dojazdu do apartamentu oraz odbioru kluczy. 

Niektóre obiekty posiadają elektroniczne zamki, które nie wymagają kluczy, kod do drzwi wraz z instrukcją również przesyłany jest droga mailową. 

Czy w apartamencie są akceptowane zwierzęta?

W niektórych naszych apartamentach jest możliwość przyjazdu ze zwierzęciem. 

Pełna lista lokali znajduje się po wybraniu filtra "Zwierzęta", lub informacji może udzielić konsultant na infolinii. 

Na pobyt ze zwierzętami obowiązuje dodatkowa opłata oraz kaucja zwrotna. 

Jesteś właścicielem mieszkania i chcesz wynająć go turystom ?

Zajmujemy się kompleksowo zarządzaniem i wynajmem apartamentów. 

Skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy każdy etap wdrożenia apartamentu na rynek wynajmu krótkoterminowego. 

Czy w apartamencie jest możliwe wcześniejsze zameldowanie \ późniejsze wymeldowanie ?

Tak, jeśli tylko istnieje taka możliwość, natomiast zawsze rosimy o wcześniejszy kontakt z infolinią w celu ustalenia innych godzin pobytu. 

Z tytułu wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania wiąże się dodatkowa opłata. 

Czy jest możliwość anulacji rezerwacji bez ponoszenia kosztów?

Podczas dokonywania rezerwacji wraz z potwierdzeniem gość otrzymuje zasady odwołania\zmiany rezerwacji. 

Decydując się na rezerwację bezzwrotną, która jest tańsza od oferty standardowej otrzymują Państwo rezerwacje bez możliwości anulacji. 

Oferta standardowa daje możliwość zmiany rezerwacji 30 dni przed przyjazdem, jeśli gość chciałby ustalić indywidualne warunki rezerwacji prosimy o kontakt z infolinią 

Filtry

Przedział cenowy

Pokoje i łóżka

Sypialnie
Pokoje
Łazienki

Rodzaj nieruchomości